A cookie beállításokat most be tudod állítani és ha elfogadod nyomd meg a rendben gombot.

Menü

2020 / 2021 KÉRDÉSEK-VÁLASZOK

BÉKÉS SZERETETTELJES KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNUNK MINDEN KEDVES PARTNERÜNKNEK ÉS VEVŐNKNEK!

ÉV VÉGÉN MINDENKI IGYEKSZIK LEZÁRNI ÉS RENDEZNI AZÉVI ÜGYEIT, EHHEZ ADUNK EGY KIS SEGÍTSÉGET.

1. Meddig ad fel 2020-ban a Hellomelo.hu csomagot?

Utolsó csomagfeladási nap 2020.december 21. hétfő.

2. Utolsó rendelési nap amikor még Karácsony előtt megérkezik a rendelés?

Általánosan elmondható, hogy december 16., ami nagyban függ a választott termék márkájától, nagyker partnerünk készletétől.

Külföldi EU-s készleten lévő termékek már csak jövőre érkeznek.

3. Mit tehet, ha nem kapja meg 2020-ban a rendelését?

A ki nem szállított rendeléseket illetve a rész szállítások fennmaradó részét automatikusan átvisszük 2021-re és élő rendelésként kezeljük.

4. Hogyan tud rendelést módosítani, legyen az termék vagy szállítási illetve számlázási cím módosítás?

A leghatékonyabban úgy tudjuk feldolgozni módosítását, ha e-mail-t küld a hello@hellomelo.hu címre. A levél tárgya legyen: MÓDOSÍTÁS + RENDELÉSSZÁM.

5. Hogyan tud rendeléstől elállni, komplett rendelést törölni?

A kitöltött Elállási nyilatkozat postai vagy e-mail-ben történő megküldése a leghivatalosabb, de elfogadjuk azt is, ha e-mail-t küld a hello@hellomelo.hu címre. A levél tárgya legyen: ELÁLLÁS + RENDELÉSSZÁM.

6. Csere igény vagy minőségi reklamáció bejelentése?

A leghatékonyabb és nekünk segítség, ha e-mail-t küld a hello@hellomelo.hu címre. A levél tárgya legyen: CSERE + RENDELÉSSZÁM vagy MINŐSÉGI REKLAMÁCIÓ + RENDELÉSSZÁM.

7. Meddig tart nyitva az ügyfélszolgálat?

December 21. hétfőig, utána Január 4-én nyitunk.

8. Webáruház nyitvatartása ?

Folyamatos, 0-24órában. Alkalmanként előfordulhat karbantartás az Ünnepi időszakban.

 

Keresés